Snapnapped / Mom-a-Geddon
S1, E5: Underappreciated at TUFF, gadget guru Keswick is courted by Snaptrap to build DOOM a new doomsday device!/Dudley is desperate to keep his over-protective mom, Peg Puppy, from learning he’s a secret agent.