Single Drunk Female Sober for the D and V
S1, E5: Sam embarks upon her first terrifyingly personal hook-up as a sober person with the help of Felicia, who has big plans to jump start Sam's dating life. Meanwhile, Carol "accidentally" plants a small seed of doubt in Brit's mind about Joel.