Some Kind of Wonderful
S4 E10: Sutton and Richard's wedding day is here, and Sutton is faced with a big decision. Jane tries to celebrate her friends while struggling to process recent discoveries. Kat's continuing crusade against the board has unexpected and life-altering consequences.