...Someone Like Me as a Member
S1, E9: Michael's (Ted Danson) skills are put to the test when he attempts to sort out an unprecedented situation. Meanwhile, Chidi (William Jackson Harper) makes a connection elsewhere, much to the dismay of Eleanor (Kristen Bell), while Janet (D'Arcy Carden) shows a different side of herself.