Something Unpredictable, but in the End It's Right
S4, E6: Evan proposes an idea to save Bulk Beauty. Alice is back but still at odds with Sumi. Isabella's surprise 90's themed 40th birthday party for Dennis makes Davia fear she's losing him. Angelica and Dyonte meet.