Songwriter: Award Worthy Movies
S1, E1: Songwriters Jon Batiste, Billie Eilish, Cynthia Erivo, Dua Lipa, Julia Michaels and Olivia Rodrigo share stories and secrets about how to make a hit song for a movie, sources of inspiration, and their go-to karaoke bangers.