S.O.S.
Rose is surprisingly and vehemently opposed to Bernard's plan to create an S.O.S. signal; romantic sparks are rekindled between Jack and Kate when they trek into the jungle to propose a "trade" with "The Others"; and Locke begins to question his faith in the island.