South Bound Suarez
S1, E4: Annie is tasked with getting close to Diego, a college student, in the hopes that his sister, Julia, will provide the CIA with intel on Victor Ponces, a corrupt Venezuelan government official. But when the CIA station agent looking into Ponces goes missing, Diego's trust in Annie means that she’s going to have to finish the job, despite her inexperience.