Springbok & Impala: Life in the Herd
S1 E6: With few exceptions, impala and springbok almost never live in the same habitat, and yet these herd grazers share a surprising amount of common traits, like broad eating habits and impressive agility. Follow the life cycles of these hardy antelopes across the wilds of southern Africa.