Stakeout
S1 E6: When a detective friend of Muldoon's is killed on duty, his partner reports that he was shot while running away. Not believing his friend to be a coward, Muldoon gets the partner assigned to him during a stakeout designed to trap the killers, and finds out who the real coward was.