Stan & Francine & Connie & Ted
S14 E3: Steve is frustrated that his parents don’t give him more freedom. Steve and Barry develop a plan to get their parents to hang out in the hope that Barry’s relaxed parents will have an effect on Stan and Francine. The plan goes too well when the adults become close friends and Steve discovers that Barry’s parents are swingers who are grooming Stan and Francine.