S2, E12: In a grueling fight that leaves both competitors hospitalized, undefeated boxing legend, Mercury "The Heat" Jones loses the world middleweight title to Tommy Brackett. Still licking his wounds, Mercury plots a rematch. However, Tommy declines sending Mercury into a rage. When Tommy is found murdered, guess who the 'number one suspect' is! Convinced of Mercury's innocence, his biggest fan, Dr. Stewart climbs into the ring to find the real killer.