Star Turn
S7, E9: Major Crimes investigates the mysterious disappearance of a stage father just as his daughter's new single is about to hit the charts. Meanwhile, the Baylor family offers to settle with Brenda in the civil suit against her, but the deal may be too good to be true. Guest stars include KEN HOWARD (The White Shadow, Grey Gardens), DEBRAH FARENTINO (Storm of the Century, Eureka) and RICK GONZALEZ (Reaper, Coach Carter).