Start Up
S1, E1: Meet Mark and DeAnne, the founders of LuLaRoe - the legging company that went from explosive startup to four-alarm corporate wildfire. They share their life stories up to the founding of LuLaRoe. Seeing dollar signs, DeAnne grows her business from one woman selling dresses to a massive network of saleswomen. The business takes off and the future looks bright. Maybe a little too bright.