Stay in the Light
S1, E9: When the only way to fight back against the Virals involves a dangerous explosion that could put many at risk, Amy must be the one to decide what’s best for humanity. While Brad and Lila make a break for it with Amy, who has Fanning’s blood flowing through her veins, Richards and Lear are left to reconcile the damage that has been done.