Nurse Jackie Steak Knife
S1, E7: A man is admitted with a steak knife sticking out of his chest. He was on a first date with a woman whose ex-husband stabbed him. Eddie gives Jackie a Cartier bracelet for their one-year anniversary, but she rejects the gift. A baby is left in the nurses' station and Akalitus takes the infant to her office. O'Hara, who is usually on her game, is beginning to crack – there's a crisis in her private life. Jackie invites her to spend the night in Queens. Grace begins school at Immaculate Virgin, and her parents are hopeful that private school will ease her anxiety.