Step Right Up
S6 E2: In Florida, Mike and Frank get VIP access to an authentic retro sideshow where they meet the Wolf Boy and a world champion sword swallower. Later, the guys get junk drunk at a former pawnshop owner's jam-packed property. And, at a Tampa museum, the guys get some great news about a carnie artifact.