Stéphane
Astrid represents a doctor when one of his wife’s patients claims to be his biological daughter. Audrey’s partner, Paul, wants to move their family to the country, but Audrey is busy handling an unusual case of digital adultery. Sofia’s gambling debts catch up to her when she is caught mishandling a check for 12,000 euros.