Sterling and Rachel Wolfson II
S31, E28: In an all-new episode of Ridiculousness, Rob, Steelo, and Rachel Wolfson try to jump in the pool but they MISSED THE WATER, show their bosses what POWER QUITTING means, and get dressed up but still look SLOPPY IN A SUIT.