StG: Ellen's Next Adventure
S1, E1: Portia and Ellen embark on a once-in-a-lifetime conservation project in Rwanda for Ellen's birthday. Despite challenges like volcanic eruptions, earthquakes, and a pandemic, their accomplishment brings hope for Rwandan mountain gorillas.