Stone
S1 E4: "Stone" The arrival of a second American spaceship brings back hope to Ulysses crew. But the behavior of the two Americain soldiers sent from Zillion 2 instantly cools their enthousiasm. Yann vainly insists on disclosing Komarov to the americans.