Stormfront
As Jack contemplates taking his dream job far away from Cedar Cove, Stan separates from his wife and returns to town hoping to win Olivia back. Meanwhile, Maryellen does some sleuthing to find out what is in John’s past and Grace finally decides to come clean to Olivia about the kiss she shared with Will.