Straight Outta Shape
S1, E6: At 708 pounds, Jessica is battling a host of life-threatening illnesses. Amanda, a former patient of Dr. Procter, convinces Jessica she must pursue bariatric surgery. Unfortunately, an emergency hospitalization throws Jessica's weight loss off track.