Straight to the Party
S1 E4: Ana Mari feels disturbed after having slept with Manolo. Vargas’ men have surrounded the house and after seeing their cars, a confused Perón believes they’re part of a plot to assassinate him. To Ana Mari and Manolo’s regret, the gypsy tells them that if the necklace cannot be bought, they have no choice but to steal it.