Strategic Ambiguity
S5, E12: Elizabeth must salvage a deal with a military contractor by supplying fighter jets to Taiwan, but she risks triggering a war with China in the process. Also, Daisy gets frustrated with Matt for failing to help take care of her dog like he promised.