Street Fighting 70 1/2 Camaro
When Thomas finds a 70 Camaro on the side of the road, he has to face down a young owner who drives a hard bargain. After a tough negotiation, the Fired Up Garage team takes the Camaro home, and they cannot believe their good fortune.