Strife Coach/Gossipy Girl
S3 E3: Ronnie Anne and her friends help get Mrs. Kernicky hired as the new PE coach, but her classes are no joke! When a Sid secret is leaked at school, Ronnie Anne and Sid wonder if they can continue being best buds!