Stroke of Genius
S3 E3: Kat decides to channel her passion for politics by volunteering for a City Council candidate. Sutton considers a career shift into fashion design, but debates how to break the news to Oliver. Jane challenges herself to be less “vanilla” and more “rocky road”.