Stronger Together
S1, E2: When Kara's attempts to help National City don't go according to plan, she must put aside the doubts that she -- and the city's media -- has about her abilities in order to capture an escapee from the Kryptonian prison, Fort Rozz. Also, Cat pressures James to use his connection to Superman to get her an interview with Supergirl.