Mystery at Blind Frog Ranch Submerged Treasure
S1, E2: With an access tunnel to the underground cavern finally opened, and a tantalizing clue discovered, Duane's son Chad takes a risky dive into the flooded cave system -- and what he finds defies all explanation.