Success Perm
S1, E4: Family rivalry spirals out of control when Jessica’s sister, Connie, and her far more affluent husband come to visit. The Huangs try to convince everyone they’re doing great financially, when nothing could be further from the truth. Meanwhile, Eddie is excited to be reunited with his cousin Justin, who introduced him to hip hop, until he learns the kid has moved on to grunge.