S6, E21: Greene prepares to bury his father. Chen worries about Carter's mood swings. After witnessing the interaction between a dying woman and her family, Hathaway realizes she wants her family together and flies to Seattle to join Ross. George Clooney makes a surprise appearance. This is the last episode for series star Julianna Margulies.