Sugar Mommy / X-Pet
S1 E5: Sugar Mommy: Reg answers a personal ad and winds up married to the Widow Black - a wealthy old spider who wants to feast more than her eyes on Reg! X-Pet: Rube and Reg don their Halloween costumes and go undercover to capture the monster who is terrorizing Vexberg.