Sunday Not-So-Funday
S1, E4: Craig learns of a scandalous rumor, making him question his friends loyalty; Chelsea, reeling from her breakdown, tries to reconcile with Tyson; Elizabeth and Frank incite a rivalry between Julian and Cass for the Mykonos marketing contract.