Sunday Supper
S15 E12: The Voltaggio Brothers reunite on Top Chef for the first time since competing against each other. Their first task is judging the Rocky Mountain Oyster Quickfire to see which chef has the balls to go all the way. Then, they reunite the chefs with surprise visitors from home in an emotionally charged Elimination Challenge where one chef will pack their knives before the next leg of the finals in beautiful Aspen.