What's So Funny About Truth, Justice and the American Way?
S4 E13: When Manchester Black breaks out of prison with the help of his new team, The Elite, who are set on punishing the anti-alien forces, Supergirl pulls double duty as she tries to apprehend Manchester Black and his team as well as dealing with a shocking new development with Ben Lockwood.