Survival of the Fattest
S3 E13: In a special episode, Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May are dropped in the vast wilderness of Mongolia, then provided with some basic rations and all the flat-packed parts they need to build a vehicle which will provide their only chance of escape to civilisation before they starve or strangle each other.