Survivors of the Savanna
S1 E5: New characters emerge, including Fig the leopard. Jackson witnesses the 5 cheetah boys coopreratively hunting. Notch and her young cubs attempt to journey across the plains. Jonathan witnesses a spectacular crossing before some old friends return.