Swarmed by Killer Bees
S1 E4: Coyote Peterson's dangerous past encounter with honey bees has lead him to join forces with bee conservationist, Chris Brinton. A stunt involving Peterson and 10,000 bees dispels misconceptions and reveals their passive nature.