Sway
From PBS and Masterpiece - A woman found choked to death with a black silk stocking is the third strangling victim in a month, putting the Oxford city police on edge. Morse and Thursday grapple with their personal travails as they work to narrow the list of possible suspects before the Oxford strangler strikes again.