Welcome to Sweden Swedish Bachelor Party/Svensexa
S2, E6: Bruce meets up with actor Jack Black to show him around the city, but things take a turn when masked men abduct Bruce; Diane (Neve Campbell) plans a surprise bachelorette party for Emma.