Take Me to the Hole!
S1, E6: A female assassin is taken into custody in Russia, and Eve and Carolyn head to Moscow to negotiate access. Meanwhile, Villanelle is smuggled into the same Russian jail. It's a grim and brutal place, where not even Villanelle is safe.