Target Rich
S11, E7: The BAU helps Rossi's journalist daughter, Joy (Amber Stevens West), investigate the disappearance of a college student. Also, the team is alarmed when Giuseppe Montolo (Robert Neary) dies in prison after he warns Morgan about the "Dirty Dozen," an underground group of hitmen, and JJ returns from maternity leave.