Tavern On the Greenbacks
S1 E7: Roy heads back in to New York City when he outbids the other transporters for a job moving a catering food truck from the city's famous restaurant, Tavern On the Green. When he arrives and finds the truck in non-operational condition, Roy quickly becomes a mechanic and machine shop worker, but tensions rise when the buyer isn't willing to pay him for his extra work. Jarrett picks up a 400-lb wooden African sculpture that should make for easy money, but when he's forced to repair his not-so-trusty cargo van, he must find additional loads to stay in the black.