Teeth
S1, E2: Dee Dee's on a high since Gypsy will be given the "Child of the Year Award," which makes Dee Dee feel like Mother of the Year. But before the event, Gypsy has a dental problem that gets the attention of a skeptical doctor who could expose Dee Dee's lies.