S1, E4: After the shocking revelation of Abby’s former identity, we learn of the past entanglements between Mason, Nadia and Celeste, and a horrific decision that reverberates still today. Meanwhile, Nadia and Kyle land at the Manticore compound in Morocco and risk their lives to free their fellow spy. But their hero’s welcome is short-lived as they are forced to grapple with a dangerous accusation.