Terror Town
S3 E5: Ronnie’s memories threaten to drown his progress. An unexpected visit threatens Trig’s battle to get custody of Jake. Kevin and his friend’s adventure tests the limits of their fight-or-flight instincts. Emmett capitalizes on a neighborhood nightmare. Jada meets Tomas’ family for the first time.