Tethics
S6 E5: On the verge of a major success, Richard fumes when Gavin gains new notoriety for spreading a message of tech accountability. Dinesh's trip to Hawaii quickly turns into a nightmare. Gilfoyle and Monica set out to improve their peer review scores in the office. Holden braces for a showdown with Jared, who decides to kill him with kindness.