Texas Trailblaze-hers
S19 E6: All-stars Nini Nguyen and Kelsey Barnard-Clark present the chefs with a Talenti twist for this Quickfire Challenge. Working in pairs, they must create salty-sweet desserts that will inspire a new flavor of Talenti gelato.