30 Rock TGS Hates Women
S5, E16: When a blog accuses TGS of being misogynistic, Liz hires an upcoming female comedian, Abby Flynn (guest star Cristin Milioti). Liz’s plan backfires when Abby seems to be falling into female stereotypes, and Liz and Jenna decide to put Abby in her place. Meanwhile, Jack Donaghy intends to become the successor to KableTown but can only achieve this by eliminating the competition, the granddaughter to the CEO, Kaylie Hooper (guest star Chloe Grace Moretz).